News Flash

City of Moses Lake

Posted on: June 15, 2022

City of Moses Lake issues reminder about fireworks rules

Moses Lake City Limits

MOSES LAKE — Fireworks regulations in Moses Lake remain the same for the upcoming July 1-3, 2022, holiday weekend.

Fireworks cannot be discharged in Moses Lake City limits, including Cascade Park, according to the City’s Municipal Code. 

For more information about the City’s fireworks rules, please refer to the Moses Lake Municipal Code.

There is a public fireworks display scheduled to start after dark on Sunday, July 3 at McCosh Park in Moses Lake as part of the Moses Lake Freedom Festival. For more information, please find the event on Facebook or visit www.springfestivalinmoseslake.com/.

Ciudad de Moses Lake emite recordatorio acerca de las reglas de uso de fuegos artificiales

MOSES LAKE — Las reglas municipales de uso de fuegos artificiales en Moses Lake siguen siendo las mismas, en vísperas del feriado del fin de semana del 1 al 3 de julio de 2022.

 No se pueden utilizar fuegos artificiales dentro de los límites municipales de la ciudad, incluyendo el Parque Cascade, según lo indica el Código Municipal de la ciudad. 

Para más información acerca de las reglas municipales respecto al uso de fuegos artificiales, por favor lea el Código Municipal de la Ciudad.

Se ha programado un despliegue en público de fuegos artificiales, para la noche del domingo 3 de julio en el Parque McCosh de Moses Lake, como parte del Festival de la Libertad de Moses Lake. Para más información, por favor encuentre este evento en Facebook o visite  www.springfestivalinmoseslake.com/.

Facebook Twitter Email